Vakansiyalar

Vəzifə:   Təkrarsığorta və anderaytinq şöbəsinin mütəxəssisi

İş qrafiki: 09:00 - 18:00 / Bazar ertəsi - Cümə

İş yeri: Bakı

Əmək haqqı : 1400 AZN (Gross)

 

Namizədə dair tələblər:

 

  • Ali təhsil (İqtisadiyyat yönümlü ali təhsilə üstünlük verilir);
  • Təkrarsığorta və ya anderraytinq sahəsində ən azı 2 il iş təcrübəsinə malik olmaq;
  • Dil bilikləri - Azərbaycan, Rus və ingilis dillərinin mükəmməl səviyyədə olması;
  • Kompüter bilikləri, Microsoft Office təminat proqramları paketi üzrə yüksək biliyə malik olmaq;
  • Analitik düşüncə, danışıqlar aparmaq bacarığı, komandada işləmək bacarığı və məsuliyyətlilik.

 

Vəzifə öhdəlikləri:

 

  • Risklərin qiymətləndirilməsi və təkliflərin hazırlanması;
  • Sığorta şərtlərini müəyyən etmək;
  • Sığorta və təkrarsığorta müqavilələrinin hazırlanması;
  • Şirkət daxildən şöbəyə göndərilən riskləri qiymətləndirmək
  • Müvafiq sığorta məhsulları üzrə sığorta şərtlərinin sistemləşdirilməsi və təkmilləşdirilməsi sahəsində fəaliyyəti həyata keçirmək;
  • Gündəlik və aylıq hesabatları düzgün aparmaq, rəhbərliyə təqdim etmək;
  • Bir başa rəhbər tərəfindən verilən əlavə tapşırıqları həyata keçirmək.

 

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını (Təkrarsığorta və anderaytinq şöbəsinin mütəxəssisi) qeyd edərək,  hr@xalqsigorta.az  elektron ünvanına göndərilməsi xahiş olunur. 

Vəzifə: Help Desk

 

İş qrafiki: 09:00 - 18:00 / Bazar ertəsi - Cümə

İş yeri: Bakı

 

Namizədə dair tələblər:

 

  • Ali texniki təhsil;
  • Müvafiq sahədə minumum 2 il iş təcrübəsi;
  • Komandada işləmək bacarığı və məsuliyyətlilik;
  • Rus və ingilis dilini bilənə üstünlük veriləcək.

Vəzifə öhdəlikləri:

 

  • Qısa müddət ərzində IT problemi aşkar etmək və aradan qaldırmaq bacarığı;
  • Əməliyyat sistemlərinin (Windows 7, 10) və program təminatlarının yazılması, ayarlanması və yaranan problemlərin həll olunması;
  • Domen şəbəkəsində istifadəçilərin idarə olunması (Active Directory bilikləri);
  • İstifadəçi kompüterlərində və şirkət daxilindəki printer, scanner və bu tip periferik qurğuların ayarlanması və yaranan problemlərin həll olunması;
  • Kaspersky antivirus və Firewall proqram təminatı haqqında fundamental biliklər;
  • Kompüter şəbəkəsi üzrə nəzəri və praktiki biliklər: (tcp/ip, udp, http, vpn, pptp, l2tp, ipsec, smtp, pop3 və s.);
  • Yeni texnologiyaların öyrənilməsi və tətbiqi;
  • İT departamentinə texniki problemlərlə bağlı daxil olan zəng və müraciətlərin qəbul olunması, ehtiyac olan dəstəyin göstərilməsi, help desk sistemi ilə iş bacarığı.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını (Help Desk) qeyd edərək,  hr@xalqsigorta.az  elektron ünvanına göndərilməsi xahiş olunur

 

Satış üzrə agent (Bakı, Balakən, Beyləqan, Qəbələ, İmişli, İsmayıllı, Mingəçevir, Ucar, Şabran, Salyan, Şamaxı, Gəncə, Xaçmaz)

 

Namizəddən tələb edilənlər:

 

  • Cinsi /K
  • Yaş həddi 20-35
  • Azərbaycan dili(rus, dilini bilmək arzuolunandır)
  • Təcrübəli MS Office proqramlarının bilgisi
  • Sürücülük vəsiqəsi (arzuolunandır)

 

Vəzifəyə dair tələblər:

 

  • Danışıq aparmaq və müştərilərlə işləmək qabiliyyəti
  • Müştərilərin axtarışı və cəlb edilməsi
  • Ünsiyyətli, məsuliyyətli, təmkinli,komandada işləməyi bacarmaq
  • Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti
  • Yaşadığınız region haqqında məlumatlara malik olmaq

 

İşin təsviri:

 

  • Müxtəlif sığorta növləri üzrə müştərilərə məsləhətlərin verilməsi
  • İstənilən sığorta növü üzrə sığorta şəhadətnamələrinin tərtibi, müştəri haqqında informasiyanın məlumat bazasına daxil edilməsi
  • Mövcud müştərilərlə və daxil olan müraciətlərlə aparılan işlərin hesabatının tərtib edilməsi
  • Sazişlə bağlı sənədlərin tərtibi və yığılması

 

 İş şəraiti

 

  • İş vaxtı 9.00-18.00
  • bazar – istirahət günü

 

 Əmək haqqı

 

300 AZN

 

Xahiş olunur hazırlanmış CV formasını hr@xalqsigorta.az ünvanına göndərəsiniz.

 

CV burada yükləyə bilərsiniz: Download